منتدى علوم الفيوم ( كلية العلوم جامعة الفيوم )

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة
يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضوا معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
ادارةالمنتدي

ملاحظة هامة: بعد التسجيل يمكنك تفعيل اشتراكك بنفسك من الرسالة التي ستصلك في صندوق الوارد بايميلك
(inbox)
او يمكنك الانتظار حتى يتم تفعيلك من قِبَل الادارة و فترة الانتظار اقصاها 24 ساعة

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة
يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضوا معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
ادارةالمنتدي

ملاحظة هامة: بعد التسجيل يمكنك تفعيل اشتراكك بنفسك من الرسالة التي ستصلك في صندوق الوارد بايميلك
(inbox)
او يمكنك الانتظار حتى يتم تفعيلك من قِبَل الادارة و فترة الانتظار اقصاها 24 ساعة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» بيولوجية الحيوان العملية
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالإثنين مارس 21, 2016 4:03 pm من طرف abdasslam

» شرائح ال (insects) ثانية بيو------>>Entmology
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالأحد نوفمبر 22, 2015 10:00 am من طرف Dodsh

» حصريا : بيولوجية الحيوان العملية للفرقة الثانية
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالخميس نوفمبر 12, 2015 1:05 am من طرف osakasea

» محاضرات الوراثه لل د/ ايمن ..... تانيه بيو
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالجمعة مارس 27, 2015 3:39 pm من طرف عفري

» شرائح ال (invertebrates) الفرقة الثانية-- الجزء الثالث
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالجمعة مارس 06, 2015 3:18 pm من طرف مودى

» شرائح(invertebrates) ثانية بيو الجزء الاول من العينات
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالجمعة مارس 06, 2015 2:52 pm من طرف مودى

» عينات النبات Plant_2nd year biology الفصل الدراسي الثاني
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2014 10:46 am من طرف دكتور علي جعفر

» هتقول ايه للشخص اللي في بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 18, 2014 7:42 pm من طرف العشيري

» colour atlas of cytology,histology,and microscopic anatomy
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالأربعاء فبراير 05, 2014 9:01 pm من طرف عفري

» لماذا تتخذ اسراب الطيور الرقم 7 ....
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالأربعاء فبراير 05, 2014 8:03 pm من طرف عفري

» من اكبر الاخطاء في التاريخ
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالأربعاء فبراير 05, 2014 7:59 pm من طرف عفري

» الملياردير الشيخ حمد !!!!!!!!!!!!!!
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالأربعاء فبراير 05, 2014 7:53 pm من طرف عفري

» عينات الحبليات Chordata_2nd year biology الفصل الدراسي الثاني
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء يناير 28, 2014 1:06 pm من طرف asmaa asmaa

» ماسورة كتب وأنفتحت هذا الموقع مليىء بالكتب الألكترونية لمعظم البرامج الهامة
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالجمعة يناير 10, 2014 12:58 pm من طرف mma ash

» عينات سكشن المراجعة (نبات تشريح ) الفرقة الثانية
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 23, 2013 7:29 am من طرف الموجى

» كتب احياء (biology books)
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 03, 2013 9:41 pm من طرف bravehektor

»  عينات الفونا (Fauna) الفرقة الثالثة
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 03, 2013 9:36 pm من طرف bravehektor

» افضل المراجع في الكيمياء العضوية
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 15, 2013 9:24 pm من طرف hamada210

» كشكول عملي الحشرات
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 08, 2013 10:36 pm من طرف taherbek

» Entomology PowerPoint
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 29, 2013 1:28 pm من طرف roma20037

أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
لا يوجد مستخدم
أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
لا يوجد مستخدم

يا ترى المناسبة ايه؟؟

Hobelnaby
shaymaa
Just the best
Bent eleslam
Love
Nada khaled
brave*heart
Eno
Admin
13 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
...............
...............
Admin

يا ترى المناسبة ايه؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالأحد نوفمبر 13, 2011 10:23 pm

كنت ببص على تاريخ التسجيل عندي ......

( أيوة اللي تحت الصورة ده على يمينك )13/11/2008

أكيد كدة عرفتوا المناسبة

مرور 3 سنين على انشاء المنتدى
نعيش ونفتكر   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813
ملحقتش اجهز موضوع حتى ولا حاجة فكتبت الكلمتين دول من دماغي عالموضوع علطول وباقي الموضوع الاعضاء اللي هيكملوه بمساهماتهم .... اللي عايز يقول اي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي حاجة اي ي ي ي ي حاجة يقولها او يجيب اي حاجة يجيبها
اللي عنده نقد يقوله
في نقاط بسيطة وكلمات قليلة
النقد اللي سمعته واللي جه في دماغي دلوقتي :
المنتدى ده مش شغال دول هما كام عضو اللي بيدخلوا ومعروفين
فيه موضوعات مكدسة كل ما ندخل ما نلاقيش غيرها
الفيسبوك افضل من المنتدى عشان فيه ناس كتير
المنتدى مش منظم كويس
مش فيه اقسام كتيرة في المنتدى
المنتدى شغال مع قسم واحد وهو قسم بيولوجي وباقي الاقسام مفيش

قبل ما اقول اللي حاسس انه المنتدى حققه المنتدى لو فيه عضو واحد هيستفيد بكلمة واحدة يبقى الاستفادة المرجوة منه اتحققت والهدف اتحقق
عن نفسي اتعلمت حاجات كتييير واستفدت كتيير
طيب اللي استفاد استفاد بايه؟؟
اخدنا حسنات
الفضفضة
اللي كان عنده موهبة كتابية قالها هنا
التواصل احيانا في الدراسة
الموضوعات العلمية والصحية والموضوعات الغريبة اللي كنا ممكن اول مرة نسمعها هنا
موضوعات التنمية البشرية
الكتب اللي في مكتبة المنتدى
المنتدى خلى حد رسم ابتسامة على وش حد
اتناقشنا
اتعرفنا على بعضنا شوية بساط   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813

اكيد حد اكتسب حاجة ولو بسيطة

ده عن اغلب الاعضاء اللي دخلوا
عني :
اخدت حسنات
عن نفسي كانت بتحصل معايا كتير اني اكون متضايق وحاجة تضحكني او تبسطني جدا مثلا مساهمة او موضوع
استفدت من غيري لما اتناقشت معاه
فضفضت
تواصلت
عرفت حاجات جديدة موضوعات علمية وموضوعات غريبة وفي التنمية البشرية فيه كلام كان بيأثر في جدا
اتعلمت بقى من مجمل المنتدى حاجات كتيرة و فيه ناس اثرت في واتعلمت منهم حاجات من غير ما يعرفوا   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813

كنت عايز اوجه كلمة شكر لعضو عضو بس الوقت ...... بس ان شاء الله ملحوقة   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813

يمكن نسيت حاجات اقولها او مكنتش مرتب بس .............. الوقت   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813

كونوا انتوا الموضوع

واللي عنده حاجة بقى   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813

https://fayoumscience.yoo7.com
Admin
...............
...............
Admin

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالأحد نوفمبر 13, 2011 10:26 pm

قال تعالى :
(( إنا نحن نحي الموتى و نكتب ما قدموا وآثارهم وكل شيءٍ أحصيناه في إمام مبين )) صدق الله العظيم
Eno
...............
...............
Eno

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالأحد نوفمبر 13, 2011 10:32 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
brave*heart
...............
...............
brave*heart

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالأحد نوفمبر 13, 2011 10:40 pm

بجد مناسبة جميلة جدا
وكل سنة والمنتدى من حسن لأحسن
بغض النظر عن كل الأنتقادات الموجهة للمنتدى
واللى احيانا احنا اللى كنا بنوجهها مش علشان نهاجمه
بس علشان يكون افضل

استفدنا اكيد كتير جدا يكفى انه بقى ليه اسم
حتى ولو العدد الاعضاء النشيطين فعليا مش كتير
بس من وقت للتانى بيكون معانا ناس جديدة وبيعجبهم جو المنتدى جدا

شكرا للادمن والمجهود المبذول
وباقى الادارة لها شكر واجب
والاعضاء اللى منورين المنتدى بوجودهم ومشاركتهم

كل سنة والمنتدى بخير
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751 وعقبال المئوية
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ 203187

Nada khaled
عضو ملكي
عضو ملكي
Nada khaled

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالأحد نوفمبر 13, 2011 10:47 pm

مناسبه جميــــــــــــــله
وعقبال التلات سنين ما يبقو 30 انشالله

وطبعا من ناحيه الاستفاده من المنتدى فـ احنا اكيد استفدنا كتييير

واحلى حاجه ف المنتدى انه فيه كل حاجه
موضوعات دينيه ورياضه وفضفضه ولعب وكرسي اعتراف وتنميه بشريه وابداااع
كل حاجه ليها مكانها وحدها
وكمان الحوار بيخلى الناس تعرف بعضها اكتر ودى حاجه حميله

واعتقد النقد الوحيد اللى شايفاه انه المنتدى شغال على قسم واحدبس ومفيش حد من باقى الاقسام

وعقبال كل سنه انشالله

يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751
Admin
...............
...............
Admin

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالأحد نوفمبر 13, 2011 10:57 pm

شكرا ليكم كلكم
ودايما المنتدى يكون كويس بيكم ان شاء الله
Love
عضو ماسى
عضو ماسى
Love

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 14, 2011 4:51 am

يااحمد انت نسيت تقول أهم حااااااااااااااااجه في المنتدي السنة دي مكنش العشم ونسيت تقووووول اكبر فايده وهو اني موجوده طبعااااااااااااااااااااااااا هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس بجد المنتدي راااااائع وأحلي مافيه اننا كلنا تقريبا نعرف بعض وزي مابتقول عرفنا علي بعض أكتر وانا عمري ماحبيت منتديات بس المنتدي ده انا حبيته وياااااااااارب في تقدم داااااااائم ومعلش أتااخرت شوية
Bent eleslam
عضو ماسى
عضو ماسى
Bent eleslam

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 14, 2011 7:16 pm

يا ترى المناسبة ايه؟؟ 366256   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 366256   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 366256
من المناسبات الجميلة جدا جدا
كل سنة والمنتدى بالف خير وصحة وسلامة وعقبال 100سنة
بجدبجدبجد اانا استفدت كتييييييييييير جداااااااا من المنتدى الرائع ده
انا لما سجلت فيه كان هدفى انى انزل الشرايح منه بس ومش كنت عارفة
انه هيعلمنا حاجات جميلة جدا
وزى ماقولتو استفدنا منه كتير زى الحسنات اللى ان شاء الله نكون اخدناها سواء من الموضوعات الدينية او افادة الناس بالموضوعات الاخرى
وهنا حسيت بروح جميلة وطيبة وتعاون والدليل ع كده كل اللى يدخل يسجل
يحس بالروح الجميلة دى ........وعرفنا بعض اكتر
انا رأيى الشخصى ان المنتدى ده احسن من الفيس
وكفاية ان دفعتنا هى اللى عاملاه مما يدل فعلا ع اننا احسن دفعة فى الكلية
وان شاء الله المنتدى يكون فى تطور وتقدم للابد
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751
Admin
...............
...............
Admin

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 14, 2011 9:45 pm

اقتباس :
يااحمد انت نسيت تقول أهم حااااااااااااااااجه في المنتدي السنة دي مكنش العشم ونسيت تقووووول اكبر فايده وهو اني موجوده طبعااااااااااااااااااااااااا هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههه
اه طبعاااااااااااااااااااااااااااا

شكراااااااااااااااااااااا و شايف ناس بتقول مئوية و ناس تقول 100 سنة و كدة

على اساس انه ممكن يبقى عندنا 120 سنة مثلاً ولسة بندخل المنتدى هههههههههههههه
ده انتوا متفائلين اوووووووووووووووووي

كان نفسي اوضح حاجات كتييييييييييييييير بس للاسف الميدترمات داخلة   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813

Just the best
عضو ماسى
عضو ماسى
Just the best

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 14, 2011 11:52 pm

Admin كتب:

كنت ببص على تاريخ التسجيل عندي ......

( أيوة اللي تحت الصورة ده على يمينك )13/11/2008

أكيد كدة عرفتوا المناسبة

مرور 3 سنين على انشاء المنتدى
نعيش ونفتكر   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 717813

معلش جات متأخر شوية .... بس مناسبة اكيييييد جميييلة جدااااا

قبل ما اقول اللي حاسس انه المنتدى حققه المنتدى لو فيه عضو واحد هيستفيد بكلمة واحدة يبقى الاستفادة المرجوة منه اتحققت والهدف اتحقق
عن نفسي اتعلمت حاجات كتييير واستفدت كتيير

كلام تمام جداااا .....وأكيد وضع المنتدى بيختلف عن الفيس كفاية انى لما اعوز حاجة معينة او موضوع معين بيكون ليه مكان محدد
اللي كان عنده موهبة كتابية قالها هنا

وفعلا مواهب كتييرة ظهرت وابتكارات وافكار جديدة

المنتدى خلى حد رسم ابتسامة على وش حد
Very Happy Very Happy أكيييد

يارب ان شاء الله المنتدى يواصل تمييزة cheers

Admin
...............
...............
Admin

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 14, 2011 11:56 pm

يا رب

شكرا جداااا
shaymaa
عضو ماسى
عضو ماسى
shaymaa

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 16, 2011 1:07 pm

حلوة المناسبة دى عايزة اقول كلام كتيييير فيها

اولا بشكر الادمن او احمد الحداد على انه عمل المنتدى اصلا فعلا فكرة كويسة

واكيد مفيدة ..... شكرا جزيلا وربنا يجازيك خير

ثانيا عايزة اقولكم ان المنتدى هو اول منتدى سجلت فيه واتعلمت حاجات كتيييييييير جدا منه

عن كل حاجة تقريبا ومن بعده سجلت فى منتديات تانيه لكن بردوا المنتدى ده هو الوحيد اللى

استمريت فيه وشاركت فعليا

وطبعا اتعرفت على اصحاب فعلا مهمين بالنسبة لى دلؤتى ناس طيبة ومحترمة وعقول جميله

كمان اتناقشت مع ناس كتيييير واختلفنا فى الرأى لكن الحقيقة استفدنا اكتر

وطبعا بشكر كل الاعضاء ........كل اللى قدم موضوع مفيد ايا كان نوعه كل اللى شارك

ولو حتى برسم ابتسامة على وش حد كان متضايق فى يوم

Hobelnaby
عضو فضى
عضو فضى
Hobelnaby

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 16, 2011 2:39 pm

ازيكم اعضاء المنتدى الكرام بسلم عليكم واحد واحد
اممممممممم مش عارفة اقول ايه بس هحاول:
اممم المنتدى دة لو مكنش ليه فايدة خالص ولو معملش حاجة مفيدة لحد هيبقى كفاية عليه اللي هقوله دة
انا ويمكن انا قولتلكم قبل كدة اني كنت منهارة لدخولي كلية علوم وكانت صدمة معنى صدمة ولا عمري فكرت ان الموضوع هيرسي على علوم بس وكنت متخيلة اني هسقت فيها واني هاخد السنة في اتنين اينعم انا لسة ممتحنتش بس انا متفائلة خير بس لما دخلت المنتدى هنا كنت داخلة اعرف الاقسام ومميزات كل قسم هنا في علوم وكدة حتى انا لما سجلت مشاركتش على طول قعدت فترة طويلة كنت بدخل المنتدى بس من غير ماشارك

بس صراحة انتم خليتوني اخد فكرة ممتازة عن الكلية وبدات نفسيتي تتحسن لا ولقتني حبيتها وبقيت متقبلة وجودي فيها ومرة واحدة كدة بفكر في النجاح اللي ممكن اعمله من خلالها والابحاث والقسم اللي عايزة ادخله ورجعت افكرمن تاني بشكل طبيعي

انا من رايي ان تواجدي هنا انقذني ويمكن ربنا هداني لدخول المنتدى دة عشان هو كان عالم بنفسيتي فكان عشان يساعدني هداني ليه

فكدة انتو فعلا عملتوا فيامعروف واخدتوا فيا ثواب كبيييييييييييييييييييييييييييييييير بجد يرجع في الاول والاخير ل:
احمد الحداد لانه هو اللي عمل المنتدى ومن غيره مكنش المنتدى هيبقى موجود او على الاقل بالطريقة اللي هو موجود بيها دي
وكمان كل الاعضاء التانين اللي بجد بروحهم الطيبة والخفيفة هما اللي ساعدنوني على تحسين نفسيتي وبجد انا اتعرفت على بنات انا عمري مكنت هتعرف عليهم برا المنتدى وكمان الحلو في الموضوع اني اتعرفت عليهم في الكلية وبجد بجد بحبهم اوي وكانت اول واحدة اوثق علاقتي بيها يا هاجر وبعديها ندى احمد ثم ابتهال وندى خالد ومي (تيرز اوف مون )وومروة( هوب ) ومروة (معنى السكوت) وروان ورباب وباقي الاعضاء كلهم والله بجد من احسن ماهقابل في حياتي وانتو صدقتوا بانكم احسن دفعة (2008 ) بنات وولاد ربنا يحميكم

معلش طولت عليكم لكن والله عندي المزيد بس كفاية كدة
فهقول كل سنة والمنتدى طيب بوجودنا فيه كلنا لاننا احنا اللي عاملينله الروح الجميلة دي
وعقبال يارب دايما نبقى متجمعين على خير وطاعة وسعادة وصلاح حال وراحة بال وتحقيق المحال (امين)
Admin
...............
...............
Admin

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 16, 2011 9:00 pm

الشكر ليكم انتوا يا جماعة من غير كل الاعضاء المنتدى مكنش هيبقى حاجة

والحمد لله يا Hobelnaby
انه المنتدى أثر فيكي كدة

شكرا ليكم جدا
Moon_dream
...............
...............
Moon_dream

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 18, 2011 11:50 am

اولا معلش انى اتاخرت
بس انا مش كنت بدخل غالبا لظروف
لكن بجد هى مناسبة جميلة
واعتقد لو محدش كان بيستفاد او مش عاجبه المنتدى ماكنش هايستمر 3 سنين كده؟
وبجد مش عشان ده منتدانا انا ساعات فعلا ببقى متضايقه كتير واما بقعد عليه بنسى شويه
وكمان زى ما قولتوا فعلا بناخد حسنات كتيييييييير
الحمدلله
وربنا يجعلنا داااااااااايما متواصلين مع بعض
وفعلا هو عرفنا ببعض كتييييييير
وانا ببقى مبسوطة جدا لما يكون فى تواصل بين الكل كده
ويااااااااااارب دايما فى تطور
وطبعا بنشكر الادمن والمديرين
وكل سنة والمنتدى طيييييييب
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751
Admin
...............
...............
Admin

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 18, 2011 12:13 pm

شكرا جدااااا
Bent masr
عضو فعال
عضو فعال
Bent masr

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 18, 2011 10:33 pm

كل سنة والمنتدى بالف خير وسلامة وعقبال مائة سنة بسراحة انا مش بدخل كتير لكن بستفاد منه كتير لما بدخل وده بسبب الادارة الجيدة والاعضاء النشطين طبعا
Admin
...............
...............
Admin

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 18, 2011 11:04 pm

شكرا جدااا
Eno
...............
...............
Eno

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالسبت نوفمبر 19, 2011 11:18 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

هابي بيرز داي منتدي
تاتاتا

Dr.somaia
عضو جديد
عضو جديد
Dr.somaia

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 21, 2011 11:05 am

كل عام والمنتدى فى تقدم وتطور
ومزيد من النجاح
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 85751
Admin
...............
...............
Admin

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 21, 2011 8:28 pm

يا رب

شكرا جدا جدا يا دكتورة
yara el masery
عضو نشيط
عضو نشيط
yara el masery

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالسبت ديسمبر 03, 2011 8:38 am

يا رب عقبال مليون سنة للمنتدى.
بس يكون للأجيال القادمة لأن أكيد أحنا مش هنكون عايشين وقتها.
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ 918476   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 918476   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 918476   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 918476
و كمان يوم عيد ميلادي أيه الصدف السعيدة دي و الله بجد أحلى صدفة.
و أي حد بيقول أن المنتدى مش كويس و ..........................ألخ.
أحب أقوله أو أقولها:
المنتدى ده أحلى منتدى و أينعم ساعات بيواجه لحظات خمول بس بيرجع لنا تاني و بحالة أحسن من اللي قبلها
والمنتدى ده بجد فيه أعضاء أحسن منهم مفيش و كفاية الأدارة و الأعضاء المسئولين عنه و شكرا ليهم أنهم عملوا منتدى بالروعة دي.
  يا ترى المناسبة ايه؟؟ 241370   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 241370   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 241370   يا ترى المناسبة ايه؟؟ 241370
و أسفة ع التأخير مرة تانية.
Admin
...............
...............
Admin

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالسبت ديسمبر 03, 2011 2:23 pm

شكرا جدا عالكلام ده
yara el masery
عضو نشيط
عضو نشيط
yara el masery

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالسبت ديسمبر 03, 2011 5:30 pm

Admin كتب:
شكرا جدا عالكلام ده
الكلام ده بجد مش مجاملة
وشكرا مرة تانية ع المنتدى الرائع ده
Admin
...............
...............
Admin

مُساهمةموضوع: رد: يا ترى المناسبة ايه؟؟     يا ترى المناسبة ايه؟؟ Icon_minitimeالسبت ديسمبر 03, 2011 8:24 pm

اقتباس :
الكلام ده بجد مش مجاملة
وشكرا مرة تانية ع المنتدى الرائع ده

الله يخليكي
ويارب المنتدى يكون عند حسن ظن الجميع

يا ترى المناسبة ايه؟؟
صفحة 1 من اصل 1